خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/27 - 10:43
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
کشوری:

دلالان دسترنج کشاورزان شمالی را استثمار می‌کنند/ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی در قائمشهر را پیگیری می‌کنیم

نماینده مردم قائمشهر در مجلس دوازدهم، با بیان اینکه کشاورزان این منطقه درگیر مسائل ناشی از دلال‌بازی و واسطه‌گری هستند که محصولاتشان را به قیمت ارزان خریداری کرده و در بازارهای کلانشهرها با قیمتی 8 برابر بیشتر عرضه می‌کنند بر ضرورت حذف این واسطه‌ها تاکید کرد.

علی کشوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در بیان مشکلات کشاورزان و باغداران حوزه انتخابیه‌اش، گفت: متاسفانه هر سال قیمت نهاده‌های کشاورزی اعم از کود و سم در حال افزایش می‌یابد که قیمت محصولات مرکبات این منطقه همچنان در یک ثباتی باقی مانده است.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: کشاورزان این منطقه درگیر مسائل مختلف از جمله دلال‌بازی و واسطه‌گری هستند که محصولات کشاورزی را از آنها به قیمت ارزان خریداری کرده و در بازارهای کلانشهرها با قیمتی 8 برابر بیشتر عرضه می‌کنند.

وی یادآورشد: هم‌اکنون لازم است این واسطه‌ها حذف شوند و بستری ایجاد شود که کشاورزان بتوانند محصولاتشان را به طور مستقیم به مصرف‌کننده عرضه کنند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: برغم اینکه عمده صنعت این منطقه کشاورزی است اما متاسفانه صنایع تبدیلی برای این حوزه وجود ندارد بنابراین ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که به طور جدی پیگیری خواهیم کرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 379602
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار